معجزه جديد سوره البقره 9

معجزه جديد سوره البقره

معجزه جديد سوره البقره 9

۵۴ بازديد


 

 

در سوره ي 31 سوره لقمان مطرح شده است كه : هرگاه بر اين مردم تلاوت آيات حق قرآن شود چنان با غرور و تكبّر پشت گردانند گويي هيچ آن آيات قرآن الهي را نشنيده اند پنداري از هردو گوش كر هستند اين كران را به عذاب دردناك بشارت ده (7)

خداوند در روي زمين انواع مختلف حيوانات را منتشر و پراكنده ساخت

با آب    و هم از آسمان آب باران فرود آورديم و به آن آب نباتات گوناگون برويانيديم حتي بعداز هر بار مردن در يك جسم (10) بلكه ستمكاران آشكارا در گمراهي هستند (11) و ما به لقمان مقام علم و حكمت عطا كرديم كه خدا را شكر كن كه هر كس شكر حق گويد به نفع خود اوست (12)

ما به انساني سفارش كرديم كه در حق پدر ومادر نيكي كن بخصوص مادر(تاييد شباهت گياهان در زنده شدن با آب پس از مرگ) كه چون بار حمل فرزند برداشته و تا مدت دو سال كه بچه را ازشير باز گرفته هر روز بر رنج و ناتواني اش بيفزوده ، بسيار نيكي و سپاسگذاري كن و نخست شكرمن كه خالق خلق كننده ي جسم با آب و فرستاننده روح منعمم و آنگه بعد از من ،شكر پدر ومادر بجاي آور كه باعث بوجود آمدن جسم بچه از طرف خداوند بزرگ ميشوند و اين مقام بالايي است،و بازگشت خلق به سوي من خواهد بود (14)

كه پس از مرگ رجوع شما به سوي من است و من شما را به پاداش اعمالتان در جسمهاي قبلي و بعدي و قيامت آگاه خواهم ساخت (15)

برخي از مردم بي خبر از كتاب روشن حق از روي جهالت و گمراهي در دين خدا قرآن مجادله ميكنند

بدانيد كه اين بازگشت براي هدايت مطرح شده است و هر چه هست فقط قدرت خداست(20)

 و چون به اين مردم گفته شود بيايد و از كتابي كه خداوند فرستاده پيروي كنيد جواب دهند ما تنها ازراهي كه پدرانمان را در آن يافتيم پيروي ميكنيم و عقل كار نميبندند

 كه اين آيه براي امروز و عصر ما هم قابل استفاده است .

آيا هر چند پدرانتان را شياطين افكارشان ،به آتش دوزخ بخوانند باز از آنها پيروي ميكنيد دنيا طلب هستيد يا خداوند را دوست ميداريد و عدالت را قبول ميكنيد (21)

و اگر درخت روي زمين قلم شود و آب دريا به اضافه هفت درياي ديگر براي نوشتن مداد شود باز نگارش كلمات خدا قرآن نا تمام بماند و همانا خداوند داراي اقتدار و حكمت است (27)(هر آيه اي معني فراوان به حق دارد)

خلقت و بعثت همه شما جز يك تن واحد نيست كه همانا خداوند شنوا و بينا به احوال خلق است (28)(همين آيه فراوان معني دارد كه كاملا قابل فهم نيست و در آينده مفهومتر ميشود)

 

آيا نديديد كه خدا شب را در روز و روز را در شب داخل كند ، و خورشيد و ماه بازگردنده را مسخر فرمود و هر يك را تا وقت معيني تا قبل از قيامت و در شبانه روز كه در بازگشت و گردش است

كه خداوند به هر چه ميكنيد كاملا آگاه هستند (29)(پس تكذيب بدون سند در آيات خدا نكنيد)

 به دين سبب است كه خداي يكتا حق مطلق است ( فرصت عطا ميفرمايند و آيات را محفوظ ميكنند) (30)

خداوند بعضي از آيات قدرت خويش را مي نماياند كه همانا در اين كار عجايب حكمتهاي خداوند در هر شخص صبور در بلا و شكر گذارنعمت خدا پديدار است (31)

پس شما را زندگاني دنيا فريب ندهد و مغرورتان نگرداند (33)

اوست كه باران را فرو بارد و با آب آنچه از نر و ماده ، زشت و زيبا كه در رحم ها آبستن است و بار گيرد ميداند خدا ، و هيچكس نميداند كه فردا چه خواهد شد و هيچكس نميداند كه به كدام سرزمين مرگش فرا ميرسد و در كدام سرزمين به دنيا ميآيد پس خداوند به همه چيز داناست و بر كليه ي اسرار و دقايق عالم آگاه است (34)( در اين آيه اشاره است به زنده شدن پس از مرگ با آب نطفه و رحم)

لطفا به زنده شدن پس از مرگ در دنيا تا قبل از قيامت 9 توجه بفرماييد

با تشكر

 

 

 

 

بنام خداوند بخشاينده ومهربان

 

 

 

در سوره ي 30 سوره الروم مطرح شده است كه : آيا در پيش نفسهاي خود تفكر نميكنيد كه خدا آسمانها و زمين و هر چه در بين آنهاست به جز به حق و به وقت و به حق معين نيافريده است و بسياري از مردم به شهود(آيات) لقاء و آفرينش با آب خداي خود به كلي كافر و بي عقيده اند (8)

 خداست كه خلق را نخست از عدم و آب پديد آورد و باز با مرگ باز گرداند و امتحان كند و آنگاه بعداز عدالت خداوند عدالت بعداز دنيا در قيامت رجوع به حضرت او خواهند كرد (11)

 و روزيكه بعداز دنيا قيامت شود كافران به لقاء و آفرينش با آب خداوند شرمنده و اندوهگين شوند (12)

 زنده از مرده و مرده از زنده بيرون مي آورد توجه كنيد اين يعني اينكه بعداز مرگ زنده ميشويد و بعداز مردن كه زنده شديد باز ميميريد و باز زنده ميشويد و اين زنده شدن و مردن براي جسم است و تا قيامت ادامه دارد پس به زندگي بعداز مرگ در دنيا ايمان بياوريد زنده را از مرده و مرده را از زنده بيرون مي آورد(خلق از خاك با آب) و محدوديت هم ندارد و زمين را پس از فصل خزان و مرگ گياهان باز زنده گرداند براي زنده شدن در دنيا مطرح شد زنده شدن گياه بعد از مرگ در دنيا اين مثال براي شباهت و تأييد زنده شدن بعداز مرگ در دنياست مانند گياهان پس ايمان بياوريد و زمين را پس از فصل خزان و مرگ گياهان باز زنده گرداند و همين گونه شما انسانها را هم بعداز مرگ از خاك بيرون آورد با آب در جسم تاييد شد(19) و يكي از آيات خدا اين است كه شما آدميان را از خاك خلق كرد مانند گياهان سپس كه بشري شديد در همه ي روي زمين منتشر گشتيد(با آب پس از مرگ) (20)

 و باز يكي از آيات الهي آن است كه براي شما آدميان از جنس خودتان براي شما جفتي بيافريد تا كه در بقل او آسامش يافته و با هم انس گيريد و ميان شما رأفت و مهرباني برقرار فرمود تا بچه را در دنيا ايجاد كنيد تا روح فرستاده شود  و در حدود چهارماهگي روح از طرف خداوند براي جسم بعدي روح فرستاده شود و اين بازگشت دليل امتحان براي شما بشر باشد و عدالت خداوند تا قيامت برپا باشد و قيامت هم عدالتي ديگر از خداوند باشد تا اشرف مخلوقات مشخص شده و دنيا بازيچه نباشد همانا در اين امر نيز براي مردم با فكر و ادله علم و حكمت حق آشكار است (21)

 و يكي ديگر از آيات قدرت خداوند قادر خلقت و اختلاف زبانها و رنگهاي شما آدميان است كه در اين امور نيز ادله صنع و حكمت حق براي دانشمندان عالم آشكار است (22) يعني هر شخصي بايد در تمام حالتها امتحان شود مرد، زن ، توانا، ناتوان ، سالم ، مريض و همه ي حالتهاي اختلافي در ميان انسانها تا كه در قيامت عدالت براي فرستادن در بهشت يا جهنم برقرار شود و ديگر حرفي از بي عدالتي نباشد و حتي عيب و نقصي هم باقي نمانده باشد

 و يكي ديگر از آيات حق و قدرت خداوند همين كه شما در شب و روز به خواب و مرگ موقت در جسم در دنيا به خواب فرو رفته و ميميريد و از فضل خدا در روز بعداز مرگ زنده ميشويد در جسم و طلب روزي ميكنيد در اين امر هم ادله ي قدرت خداوند قادر به زنده فرمودن بعداز مرگ در قيامت و حتي در دنيا آشكار است براي قومي آشكار و پديدار است كه سخن حق بشنوند (23)

 و يكي ديگر از آيات قدرت الهي هم رحمت آب باران از آسمان است كه زمين را مانند شما بشر پس از مرگ با آب زنده ميكند تا قبل از قيامت شما را اميدوار ميگرداند به صالح و پاك شدن از شرك و تا آنجاكه مقدور است اجازه ي برگشت داده ميشود و لطف كرم خداوند باقي است تا مگراينكه اشخاصي ديگر لايق جهنم باشند و لايق هلاك باشند در اين امرها كه توضيح داده شد  نيز ادله ي قدرت ايزد پرورش دهنده، پروردگار براي اهل عقل آشكار است پس ايمان بياوريد (24)

 و يكي ديگر از آيات قدرت خداوند عادل اين است كه آسمان و زمين را به فرمان خود برپا داشته (به هم تا قبل قيامت بازگشت ميكنند و تكرار ميشوند بازگردنده هستند)

 با جسمهايي كه با آن امتحان شده ايد به صورت فرقه، فرقه، جدا، جدا براي روح ها، نفسهايشان زنده ميشوند جدا جدا در قيامت (14)

 و در قيامت جسم نفسهاي روح شما سر از قبرها بيرون مي آورند و زنده گرداند همگي را تمام خلق شده ها سر از قبرها بيرون مي آوريم بدون اينكه كسي از قلم نوشته شده و ثبت شده كم شود (25)و زمين هموار شود هر خاكي نفس يا جسم به ترتيب براي روح خود و براي همه روحها اينگونه است

 و هركس در آسمانها و زمين است همه بنده ي خداوند مهربان و قادر مطلق و با كمال خضوع و فروتني در روح بعداز جسم مطيع فرمان خدا است (26)

 و او خداييست كه در اول خلقت روح خلايق را از عالم بيافريد و آنگاه بدان عالم معاد ، زنده شدن بعداز مرگ در جسم چه در دنيا و چه براي قيامت ، زنده گردانيد

 اين عدالت براي خداوند قادر ، بسيار سهل و آسان است و خالق مخلوقات ذات يكتا را در آسمانها و زمين مثالي و نيروهاي عالي تري است و مقتدر كامل و داناي به حقايق امور آفرينش، تنها خدا است (27)

 

ما چنين مفصل و روشن آيات خود را براي مردم با عقل و هوش بيان ميكنيم آري مردم ستمكار هواي نفس خود را پيروي ميكنند نه آيات حق مارا (28)

 خداست آن كسيكه شما را خلق كرده و روزي بخشيده سپس بميراند و باز زنده گرداند حتي در دنيا آيا آنان را كه در دنيا شريك خدا ميداند و يا پيرو اوهام پوچ آنها براي تكذيب هستيد هيچ از اين كارها توانند كرد و خداوند از آنچه به ايشان شريك آوريد پاك و منزه و بالاتر است (40)

 

 و از جمله آيات قدرت الهي آن است كه خداوند بادهاي بشارت آور آب را ميفرستد كه شما را به چيزي از رحمت بي انتهاي خود و زنده بودن و زندگي براي بقاء از لقاء بهره مند كند و از فضل و كرمش تحصيل قرآن كنيد و بياموزيد باشد كه شكر نعمتش بجاي آوريد (46)

 خدا آن كسي است كه بادها را ميفرستد تا ابرها را در فضا برانگيزد پس به هرگونه كه مشيتش تعلق گيرد در اطراف آسمان متصل و يا جدا كند و باز متفرق گرداند مانند بشر كه با آب خلق ميشود در هر جايي كه خداوند بخواهند كه آنگاه باران را بنگري كه قطره قطره از درونش بيرون ريزد تا اين آب به زمين يا هر قومي از بندگان بخواهد فرو بارد و به يك لحظه آن قوم مسرور و آرام گردند چه از ريزش باران و چه از بوجود آمدن بچه (48)

 و هرچند قبل از آنكه آب يا باران بر آنها ببارد به حال يأس و نااميدي مي زيستند (49)

 پس ديده بازكن و آثار نامنتهاي الهي را مشاهده كن كه چگونه زمين و زمينيان را پس از مرگ در دنيا و دست برخزان و مرگ در دنيا باز در دنيا زنده ميگرداند مانند گياهان، محققا همان خداست كه مردگان را پس از مرگ باز زنده ميكند(آب) و ايشان به قدرت كامل ذاتي به هرچيزي درعالم تواناست (50)

 خدا آنكسي است كه شما را در اواخر عمر در يك جسم از جسم ضعيف و متولد شدن بيافريد آنگاه پس از ضعف و ناتواني توانا و جوان كرد و باز از توانايي به ضعف و پيري برگردانيد و بعداز اين اواخر عمر باز از جسم ضعيف بيافريد و به دنيا آورد پس ايمان بياوريد كه ايشان هرچه بخواهد خلق ميكند زيرا خدا به همه ي امور عالم دانا و به هرچه خواهد تواناست (54)

 تا روزيكه ساعت قيامت برپاشود (55)

 و آنانكه به مقام علم و ايمان رسيدند در قيامت به آن دسته بدكار تكذيب كننده ي زندگي پس از مرگ در دنيا و قيامت ، گويند، شما اي تكذيب كنندگان حق و عدالت ،شما تا روز قيامت كه همين امروز است در دنيا حتي بعداز مرگ اجازه زندگي يافتيد در عالم علم خدا مهلت يافتيد اين قدرت خداست ولي شما از روي جهالت براين مهلت عطاشده براي ايمان به خدا و تصديق حق و نيكوكاري آگاه نبوديد كه عالم غيب را تكذيب كرديد (56)

 پس ايمان بياوريد و دراين روز قيامت آنانكه تصديق نكردند حق را وتكذيب و سركشي كردند مفيد نيفتد و توبه و بازگشتشان بسوي خدا و ايمان پذيرفته نشود چون ديگردر قيامت عالم غيب برچيده شود (57)

و ما در اين قرآن براي هدايت مردم هرگونه مثل زديم يا شباهت به حق داديم و اگر بر اين مردم هرگونه معجزه و آيتي بياوريم باز محققا از روي عناد خواهند گفت شما مسلمين خلق را به باطل ميخوانيد (58)  

در سوره 29 قرآن سوره العنكبوت مطرح شده است كه :

آيا مردم چنين پنداشتند كه به صرف اينكه بگويند ما ايمان آورده ايم ، به زنده شدن بعد از مرگ رهاشان كنند و در اين دعوا هيچ امتحانشان نكنند كه براي عالم غيب و اين زنده شدن در عمل كاري ميكنند يا نه (2)

 ما اممي كه پيش از اينان بودند به امتحان و آزمايش آورديم تا خداوند ،دروغگويان را از راستگويان كاملا معلوم گرداند (3)

 هر كس كه به لقاء ما در آفرينش جفت و پرورش پروردگار اميد وار و مشتاق است هنگام مرگ وعده ي خداوند البته فرا رسد و خداوند شنوا و داناست (5)

 و هر كس درباره ي زنده شدن و ايمان به آن جهاد و كوشش كرد به سود خود كند كه خداوند از آدميان البته بي نياز است (6)

 ما به آدميان سفارش كرديم كه در حق پدر و مادر خود نيكي كنيد اين يكي از مسايلي است كه ايمان آورندگان به عالم غيب و زنده شدن بعد از مرگ، بايد انجام دهند و شما را به پاداش هر عمل كه بجاي آوريد آگاه مي گردانم (8)

بعضي مردم ميگويند ما به خداوند ايمان آورديم و چون رنج و آزاري در راه خداوند ببينند ،فتنه و عذاب خلق خدا را با عذاب خداوند برابر شمرند، آيا خداوند از هر كس بر دل هاي خلايق داناتر نيست ؟ (10)

 آيا نديدند كه خداوند چگونه خلقي را در ابتدا ايجاد ميكند و باز به اصل خود بازميگرداند ؟ اينكار بر خدا بسيار آسان است (19)

 اي مردم در زمين سيركنيد و ببينيد كه خدا چگونه خلق را ايجاد كرد سپس پيدايش آخرت را ايجاد ميكند كه خدا برهر چيزي تواناست (21)

و آنان كه برآيت خدا و شهادت لقاء خدا وآفرينش با آب ، توسط جفت و آفرينش و پرورش خداوند كافر شدند آنها از رحمت خدا نااميدند و به جاودان بودن، و سخت به عذاب دردناك گرفتار خواهند شد (23)

 البته كه آيات قدرت الهي پديدار است (24)

 اي بندگان باايمان من زمين بسيار وسيع است در اينصورت هرجا باشيد مرا با اخلاص پرستش كنيد (56)

 هرنفسي شهد ناگوار مرگ را خواهد چشيد و پس از مرگ همه رجوع به ما خواهند كرد و من مهربانترين مهربانانم (57)(اجازه به برگشت به دنيا كه اين لطف خداوند است براي بندگان با ايمان) و اگر از كافر سوال كنيد كه آسمانها و زمين را چه كسي آفريده و خورشيد و ماه مسخر فرمان كيست ؟ به يقين جواب دهند كه خداوند آفريده است پس چرا با اين اقرار به توانايي خداوند باز به افترا و دروغ بستن به توانايي خداوند براي زنده كردن انسان  بعد از مرگ در دنيا ويا به يقين بر قيامت ميشتابند (61)

 اگر سوال كنيد آن كيست كه از آسمان باران نازل ميسازد تا زمين و زمينيان را با آب پس از فصل خزان و مرگ گياهان و انسانها باز زنده گرداند به يقين جواب دهند آن خداست پس ستايش مخصوص خداوند يكتاست وليكن اين حقيقت را عقل اكثر مردم در نخواهد يافت (63)

 اين زندگاني چند روزه ي جسماني دنيا فسوس و بازيچه اي براي امتحان بيش نيست و اگر مردم بدانند زندگاني به حقيقت دار آخرت و زندگاني ابدي است (64)

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.