معجزه جديد سوره البقره 3

معجزه جديد سوره البقره

معجزه جديد سوره البقره 3

۴۶ بازديد

 

 

به نام خداوند بخشاينده و مهربان

 

در سوره 96 سوره العلق مطرح شده كه :(خداوند آفريننده ي عالم ، آدمي را از خون بسته (علقه) بيافريدند در قرآن بخوانيد كه پروردگار كريمترين كريمان عالم هستند آن خدايي كه بشر را علم نوشتن به قلم آموخت و به آدم آن چيزهايي را كه نميدانست به الهام خود به ذهن او تعليم داد باز چرا انسان از طغيان و تكذيب حق باز نمي ايستد و سركش و مغرور ميشود آيا شما مردم به اين كس كه حق را تكذيب ميكند و از حق رو برميگرداند چه راي ميدهيد؟ آيا تكذيب كننده ندانست كه خداوند مي بيند)

در آيه ي 2 در مورد آفريده شدن انسان ذكر شده ، آدمي از خون بسته آفريده شده است آيا كسي هست كه بدون نطفه خلق شده باشد به اين فكر كنيد همه از اول نطفه بوديم و اين موضوع در قرآن بيان شده اين از كرم و بخشاينده بودن خداوند بزرگ است در اين نوشته ها توجه كنيد خداوند به آدم چيزهايي كه نمي دانست به الهام و احساس كردن و فكر كردن تعليم ميدهند تا بداند و موضوع اين است كه انسان از نطفه خلق ميشود اين موضوع زنده شدن با نطفه  يك حق آشكار است آيا كسي هست كه اين الهام را بياموزد و قرآن را تصديق كند

 

در سوره ي 93 سوره والضحي  مطرح شده است :(قسم به روز روشن يا هنگام ظهر آن ، قسم به شب يا هنگام آرامش آن كه خداي تو هيچگاه تو را ترك نگفته و به تو خشم ننموده است )

آيات قرآن اشاره دارند به موضوع مطرح شده زندگي پس از مرگ تا قبل از قيامت و قيامت كه اشاره به موضوع هاي مربوطه مي كنند مثل (شب و روز )(زنده شدن گياهان پس از مرگ و شباهت آنها با انسان)(گردش زمين و ماه و خورشيد به دور خود و همديگر و تكرار آن تا قيامت)( و اشاره هاي مستقيم و غير مستقيم به زنده شدن پس از مرگ در دنيا و اشاره هاي غير مستقيم كه در نگرش تا قبل از اين در تفسير اشاره به قيامت داشت ولي با تغيير نگرش در حق و  نامحدود بودن آيات ، اشاره به زنده شدن پس از مرگ قبل از قيامت هم دارد

 

 

در سوره 92 سوره الليل  مطرح شده است ) : قسم به شب تار هنگاميكه جهان را در پرده ي سياه بپوشاند و قسم به روز هنگاميكه عالم را به ظهور خود روشن كند و قسم به مخلوقات عالم كه خدا همه را جفت نر و ماده بيافريد و قسم به اين آيات الهي كه سعي و كوشش شما مردم بسيار مختلف است اما هركس  خداترس و پرهيزكار شد و به نيكويي درستي و عدالت خدا را تصديق كرد ما هم البته كار او را آسان ميگردانيم(چه از فهم در آيات چه در نوع زندگي) اما هركس حسادت ورزيد و از روي جهالت و غرور خود را از لطف خدا بي نياز دانست (واين نعمت مطرح شده را قبول نكرد و هدايت نخواست )و نيكويي را تكذيب كرد پس بزودي كار او را دشوار ميگردانيم (چه در فهم آيات چه  در زندگي) وگاهي عذاب و هلاكت دارايي او، وي را هيچ نجات نتواند داد (چون حق خدا را تكذيب كرده وراه درست را ياد نگرفته است و در جهل خود به اشتباه زندگي كردن را ادامه مي دهد ) والبته بر ماست كه خلق را هدايت كنيم و ملك دنيا و آخرت از ماست ، من شما را از آتش شعله ور عذاب ترسانيد م وآگاه ساختم (بس اهل تقوا و درستي و عدالت باشيد ))

 با در نظر گرفتن محدود نبودن تفسير در عدالت و در نظر گرفتن بحث اصلي زنده شدن انسان از آب نطفه پس از مرگ و خلقت خداوند براي امتحان اشرف مخلوقات اين موضوع قابل قبول ميشود

در سوره 91 قرآن سوره الشمس مطرح شده است كه : قسم به آفتاب و تابش هنگام رفعتش، قسم به ماه كه پيرو آفتاب تابان است، قسم به روز هنگاميكه جهان را روشن سازد و به شب وقتيكه عالم را در پرده سياهي كشد، قسم به آسمان بلند و آنكه اين كاخ رفيع را بنا كرد و به زمين و آنكه آنرا بگسترد و قسم به نفس و آنكه آنرا نيكو بيافريد و به او شر و خير او را الهام كرد به ذهن او

آيا خداوند خالق قادر كه اين قسم ها را ياد فرمودند را نبايد به عدالت تصديق كرد يا حداقل بگوييم بله خداوند توانايي اين آفرينش بعد از مرگ در دنيا را هم دارد در شب يا روز هنگام زنده شدن و مردن و تكرار آن و چرخش خورشيد و تكرار اين زنده شدن با چرخش خورشيد و ماه و تكرار بازگشت ماه بعد از از بين رفتن    همه اينها شباهت و اشاره به بازگشت به دنيا پس از مرگ تا قبل از قيامت دارد

 

 

در سوره 90 سوره البلد ذكر شده (قسم به اين بلد ياد نكنم و حال آنكه تو در اين بلد جسم منزل داري و قسم به پدر و فرزندان او كه ما نوع انسان را به حقيقت در رنج و مشقت آفريديم آيا انسان پندارد كه هيچكس بر او توانايي ندارد در حال اينكه در جسم چيزي نبود و از نطفه و مادر بود آيا فكر كرده كسي او را نديده آيا ما به او دو چشم عطا نكرديم و زبان و دو لب به او نداديم و راه خير و شر را به او ننموديم باز هم به تكليفش كه عادل بودن و حق را تصديق و عمل كردن بود تن در نداد) توجه به تكرار پدر و مادر و فرزندان ونطفه وچشم و زبان و لب ،داشته باشيد كه خداوندي كه انسان را به همين آساني خلق ميكند باز توانائي دوباره و دوباره خلق كردنش را پس از مرگ دارد و اين راه حق و درستي است بيائيد حق و عدالت خداوند را تصديق كنيد

در سوره 89 قرآن سوره الفجر ذكر شده است ( قسم به صبحگاه، قسم به حق جفت و به حق فرد و قسم به شب تار هنگاميكه به روز روشن مبدل شود آيا در اين امور كه قسم به آنها ياد شد نزد اهل عقل و خرد لياقت سوگند نيست

هلاك شدند كه خداوند در كمينگاه ستمكاران است و اين حقيقت  كه بچه ها به دنيا مي آيند از نطفه ها و ميميرند و زنده ميشوند پس از مرگ در دنيا  با علقه

در سوره 86 سوره الطارق  مطرح شده است (قسم به آسمان و قسم به خورشيد يا ماه،قسم به اينان كه هر شخصي را البته مراقب و نگهباني است (براي ثبت نامه اعمال) انسان مغرور در اول و شروع خلقت خود بنگرد كه از چه آفريده شده است از آب نطفه جهنده خلقت گرديده است كه از ميان صلب پدر و سينه مادر بيرون آمده است، البته كه خداوند به زنده كردنش دوباره پس از مرگ قادر است (با همين روش) روزي كه اسرار باطن شخص آشكار شود در آن روز قيامت قوتي در خويش يا ياوري بر نجات خود نيابد(اگر ميخواهد ايمان بياورد بايد قبل از روز قيامت و در جسم ايمان بياورد زماني كه زنده هستيد در دنيا)، قسم به آسمان فرو ريزنده ي باران و قسم به زمين گياه روينده كه قرآن به حقيقت كلام جدا كننده ي حق از باطل است و هرگز سخن هزل و بيهوده نيست)

در آيه 86سوره مطرح شده است براي كسانيكه عقل و احساس براي درك كردن دارند كه البته خداوند به زنده كردن انسان دوباره پس از مرگ قادر است البته كه اين آيه بنابر تفسيرهاي درست ،هم مربوط به دنيا ميشود وهم به قيامت    ولي درست تر اين است كه براي موضوع خود اين مطرح شده را قابل قبول بدانيم و زنده شدن در دنيا پس از مرگ را تكذيب نكنيم بدون سند حال كه ميتوانيم سند قرآن را تصديق كنيم و در اينجا ثابت شود كه اين زنده شدن براي در دنيا هم پس از مرگ مطرح ميشود وقابل استفاده است مخصوصا وقتي در مورد لحظه ي تولد در دنيا با آب نطفه ي جهنده از نر و ماده مربوط به دنيا از ميان صلب پدر و سينه مادر بيرون آمده مربوط به دنيا قبل از قيامت و اشاره مستقيم كه البته خداوند به زنده كردن انسان دوباره پس از مرگ قادر است در اين لحظه نتيجه ميگيريم كه كسانيكه اين كلام درست را تكذيب ميكنند و ميگويند ممكن نيست كه انسان در دنيا باز گردد با نداشتن دليل و سندي و از روي جهل خود به اين اسرار دارند در روز قيامت براي نجات خود ديگر كاري نميتوانند بكنند پس غرورشان به كارشان نمي آيد و اين كلام قرآن است كه بيان شده است و  كسانيكه حقيقت كلام جداكننده ي حق از باطل را تكذيب كنند گويند اين سخن عجيب هزل و بيهوده است  .

به تكرار سوره ها و آيات پشت سر هم  در مورد اين معجزه توجه داشته باشيد

لطفا به زنده شدن پس از مرگ در دنيا با آب نطفه تا قبل از قيامت 3 از قرآن توجه بفرماييد.

بنام خداوند بخشاينده و مهربان

 زنده شدن پس از مرگ

در سوره 84 قرآن سوره الانشقاق مطرح شده ( هركس را در روز قيامت نامه ي اعمال را به دست راست بدهند آنكس بسيار حسابش آسان است و اما آنكس كه نامه ي اعمالش را از پشت سر بدهند او بر هلاك خود آه و فرياد و حسرت بسيار كند كه او ميان آشنايانش بسيار مسرور بود و گمان كرد ابدا باز زنده نخواهد گشت (چه براي قيامت و چه براي قبل از قيامت گمان كرد) ، بله خداوند به احوال و حالتها و اعمال او كاملا آگاه است چنين نيست كه گمان كند (زنده نميشود پس از مرگ حتي در دنيا)

قسم به شفق و روشني اول غروب، قسم به شب و آنچه در او گرد آمده (و به هم بازگشتند پس از، از بين رفتن در دنيا اينها اشاره به زنده شدن پس از مرگ و اشاره به شفق شب و روز در دنيا دارد) و قسم به ماه هنگاميكه تمام فروزان شود (منظور بازگشت شفق، غروب ،شب ،ماه تمام فروزان بعداز ، از بين رفتن است در دنيا )

و قسم به اين امور كه شما احوال گوناگون و حوادث رنگارنگ خواهيد داشت ( منظور از احوال گوناگون و حوادث رنگارنگ اين است در منظور نظر كه آدمي هم همانند شب ، شفق ،ماه ، در دنيا پس از ، ازبين رفتن باز به وجود مي آيد به صورت جسمهاي مختلف و حوادث رنگارنگ و زمانها و عصرهاي مختلف براي هر روح و يا تمام جسمهاي روح و تمام روحها كه خلق شدند به همين صورت جسمها پس از، از بين رفتن باز بوجود ميآيند تا قيامت

 

در آيه 19 اشاره شده است كه قسم به اين امور كه شما احوال گوناگون و حوادث رنگارنگ خواهيد داشت چرا به توانايي عدالت خداوند ايمان نمي آوريد چرا آيات قرآن را كه مي خوانيد قبول نمي كنيد و سجده ي حق نمي كنيد

 

در سوره ي 82 سوره ي الانفطار ذكر شده (هنگاميكه خلايق از قبرها برانگيخته شوند آن هنگام است كه هركس به هرچه كه از اول تا آخر انجام داده همه را بداند اي انسان چه باعث شد كه به خداي كريم و بزرگوار خود مغرور گشتي آن خدايي كه تورا از اول و عدم بوجود آورد به صورتي تمام وكمال بياراست و به اعتدال برگزيد و

 حال آنكه به هر صورتي كه بخواهد توانايي خلق كردن را دارد ،

 چرا او را تكذيب مي كنيد البته نگهبان ها براي مراقبت احوال و اعمال شما مامورند كه آنها نويسندگان اعمال شما و فرشته مخلص خدايند شما هرچه كنيد از اول تا آخر(از اولين جسم روح تا آخرين جسم روح، در مورد همه روحها) همه را مي دانند نيكوكاران عمل، در بهشت و بدكاران جاهل، در آتش عذاب جاي دارند

حتي يك معلم جاهل هم يكبار از شاگرد خود كه حق تحصيل دارد امتحان نميگيرد كه مشخص كند ميتواند قبول باشد يا رد

حال شما خداوند عادل و مهربان و قادر مطلق و داناي حكيم را تصور ميكنيد به اشرف مخلوقات فقط يك بار فرصت امتحان شدن آنهم به شكل محدود به صورت رنج و سختي و جهالت

چنين نيست بشر كافر ، طبق سوره يس آيه12كه تمام اعمال گذشتگان و آيندگان روح شما را همه در نامه اعمال ثبت و به شمارش آورده ايم و براي هر كدام از روحها بايد اين حكم سند باشد وچون تعداد حساب رسي براي حتي يك روح زياد است ثبت شده و به شماره ميآيد وگر نه اين بود كه در قيامت هر روحي با يك جسم با در نظر گرفتن قدرت خداوند براي عدالت ثبت نگاشته شده از گذشتگان و آيندگان لازم نبود ولي بدانيد عدالت خداوند يعني اينكه در قيامت هر روحي چندين جسم امتحان شده داشته باشد به صورت نامحدود در دفعات و باز توجه كنيد خداوند روح نامحدود است قرآن هم به صورت نامحدود نازل شده است نگاشته شدن نامه اعمال براي چندين جسم براي يك روح است

 

و نامه اعمال يك روح، به گذشتگان و آيندگان روحهاي ديگر ربطي ندارد گناه و ثواب هر روحي براي خودش است و اگر اينگونه در نظر بگيريم كه هر روحي يك جسم داشته باشد خداوند عادل اعمال گذشتگان و آيندگان را در نامه اعمال يك روح كه يك جسم داشت نمينويسند و جسمي كه مرد ديگر اگر آيندگاني نداشته باشد چه چيزي در نامه اعمال آيندگان ثبت شود اعمال ديگر روحها كه به عمل يك روح ربطي ندارد مگر اينكه آن روح برايش جسمهايي در آينده زنده شود با آب نطفه 

 

درسوره ي 81 قرآن سوره ي التكوير ذكر شده هنگامي كه روحهاي بشر به عرصه ي قيامت محشور شوند و هنگاميكه نفوس خلق همه با همجنس خود در پيوندند و هنگاميكه از دختران زنده به گور شده بازپرسند وهنگاميكه نامه اعمال خلق گشوده شود و آتش دوزخ را سخت بيفروزند و بهشت را به اهلش نزديك سازند آن هنگام هر نفسي در آنجا هرآنچه از دنيا برخود حاضر كرده همه را بداند چنين نيست قسم ياد ميكنم به ستارگان باز گردنده (كه بعداز رفتن باز برميگردند كه به گردش آيند گويي زنده شوند) و در مكان خود رخ پنهان مي كنند( در دنيا وجود دارند ولي گويي ميروند) قسم به شب تار (بازگردنده ) هنگاميكه روي تاريك گرداند و قسم به صبح روشن (بازگردنده ، زنده شدن و مردن) وقتي كه دم زند كه بعداز رفتن شب و روز باز برميگردند توجه كنيد انسان هم مانند صبح مي ماند و به هنگام مرگش همانند شب مي شود و روز شدن مثالي است براي شباهت زنده شدن پس از مرگ روز

 در آيه 7 ذكرشده هنگاميكه نفوس خلق همه با هم جنس خود در پيوندند آيه فقط به قيامت مربوط مي شود دختران زنده به گور شده مربوط به قيامت آتش دوزخ و بهشت مربوط به قيامت و وحوش هم به عرصه ي قيامت منظور بعد از قيامت است

 توجه كنيد منظور نفس هاي خلق همه با هم جنس خود در پيوندند يعني جسمها ي يك روح همه با هم مرتبط وبا هم در پيوندند و با هم اعمالشان سنجيده ميشود تا مقام روحي كه در آن جسمها امتحان شده بود مشخص شود و هيچ ربط مستقيم به همجنس گرايي دنيوي ندارد چون منظور براي بعد از قيامت است و اين اشاره غير مستقيم معجزه است و بايد بيشت به آن توجه كنيد

چنين نيست كه اين كلام بي ربط باشد كه همانا قرآن كلام رسول بزرگوار  جبرئيل است فرمانده فرشتگان و امين وحي خداست و رسول  شما هرگز ديوانه نيست

و رسول ، امين وحي ، جبروئيل را در افق اعلاي مشرق درست مشاهده كرد و اين رسول شما بر وحي از عالم غيب بخل نمي ورزد ( به همه ميگويد كه حق چيست )و قرآن او هرگز گفتار شيطان مردود نيست (و هرگز دستور به غير خداپرستي و شرك نمي دهد و مشخص كننده قدرت و عدالت و محبت خداوند است)

 

  پس شما به كجا مي رويد (براي هدايت شدن) اين قرآن عظيم جز پند ونصيحت اهل عالم هيچ نيست تا هركه از شما بندگان بخواهد راه راست پيش گيرد و شما كافران راه حق را نمي خواهيد مگر خداي آفريننده ي عالم بخواهند( به شما راه راست را نشان دهند يا كه مجبور شويد حق را قبول كنيد به دست سربازان خامنه اي كه سربازان مهدي (ص) هستند كه آنها سربازان خدا هستند حتي اگر شما نپسنديد )

در سوره ي 80 قرآن سوره ي عبس ذكر شده كه اي كشته باد انسان چرا تا اين حد كفر و سرپيچي و تكذيب حق مي ورزد ( آيات را قبول نميكند و حقش را قبول نميكند) از چه چيز خلق شده است از آب نطفه، خداوند خلقتش فرمود پس راه را براو سهل و آسان گردانيد و راه را با آيات و كتب براو مشخص گردانيد آنگاه او را بميراند و به خاك قبر سپرد و سپس هرگاه خواهد باز اورا از قبر برانگيزد چنين نيست (توجه كنيد واژه ي چنين نيست همان معني سوره ي عبس يعني بيهوده بودن خلقت انسان فقط براي يك بار است چنين نيست بشر كافر كه شما بعد از مرگ زنده نشويد) چنين نيست آنچه خدا امر فرمود( كه به دنيا وارد شويد و در آن بميريد و از آن زنده شويد تا كه در صور دميده شود و تا قيامت شود، براي كمال آموزش و امتحان لازم است) را بجا نياورند و يا آيات قرآن كه اشاره مستقيم به اين معجزه دارد

(زنده ميشود پس از مرگ در دنيا تا قبل از قيامت همانند گياهان كه با آب زنده ميشوند پس از مرگ)

آدمي به قوت و غذاي خود به چشم خرد و عقل بنگرد كه ما آب باران را فرو ريختيم آنگاه خاك زمين بشكافتيم و گياهان مرده را زنده كرديم توسط آب باران و طبق آيه 19 آدمي را از آب نطفه خلق كرديم اين شباهت انسان و گياهان پس از مرگ است در دنيا با آب زنده شدن )و حبوبات براي غذا برويانيديم باغ انگور و نباتاتي كه هربار كه ببرندشان و قطع كنند باز برويند 28 بعد ازمرگ در دنيا زنده مي شوند

 اين هم شباهت انسان و گياه است وقتيكه بميرند باز برويند در دنيا و چون اشاره به باغهاي دنيوي دارد اين زنده شدن انسان همانند گياه در دنيا هم اتفاق مي افتد و درخت زيتون و نخل خرما و باغهاي پراز درختان كهن انواع ميوه ها و مراتع تا شما آدميان و حيوانات شما از آن بهره مند شويد

توجه كنيد تفاوت در گياهان در دنيا شباهت دارد به تفاوت در انسانها در دنيا

بعد از مرگ باز برويند و زنده شوند بعد از مرگ تا آنگاه كه آن صداي بلند به گوش همه ي خلق برسد منظور لحظه ي قيامت است يعني اين زنده شدن و مردن در دنيا تا لحظه اي كه صور اسرافيل دميده شود و قيامت شود و امتحانات تمام شود ادامه دارد و اشاره به باز بعد از از بين رفتن گياهان باز زنده شدنشان تا قيامت شود منظور اين است كه انسان پس از مرگ در دنيا پس از هر بار از بين رفتنش باز زنده ميشود در دنيا همانند گياهان تا آن صداي بلند به گوش همه خلق برسد وگرنه صور به گياهان چه مشخص است كه اشاره است به زنده شدن پس از مرگ همانند نباتات تا قيامت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.